- friendlist - . -

Rabu, 14 Disember 2011

kota bharu - di restoran-

mase ni time aku pergi keluar makan ngan family , my uncle and my aunt . haha .

aunt and uncle . make sedap ajoe . hahaha -.- 

senyum manjang je kan lepas makan , 

 *gambar tu due dah la aku letak .malas nak tunggu sebenarnye . lambat sangat nak ke siap upload lam blog nii . tekan asee . . 

 lepas pi makan kite org pom pi la wakaf che yeh . kat situ ramai orang jualjual . macam-macam bende ade . test ar pergi , kalau siang tak tau lar bukak ke idok nye . sebab aku biase pergi malam jerr . then keesokkan harinye kite org pergi pusat bandar Kb . singgah kat Parkson uh . waoo . aku sempat jugak lar belibeli nyer . due pasang baju aku beli . hooho  , banyak-banyak takleh ar kan . aku bukan ade duit banyak sangat pom . lainlah kalau ade orang belanjer kann . haha ! 
-menunjuk- try ah pergi . besttt ! 

# gambar aku takde ar kat situ . aku cume photographer jer . hahaaha ! 

terima kasih sudi baca ♥

0 ulasan:

Catat Ulasan